نمایه نویسندگان

آ

  • آذرهوش فتیده، زهرا تبیین نقش اثربخشی مداخله‌ی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزه‌های انتقام جویی و دوری گزینی دانش‌آموزان پسر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]
  • آلبویه، گوهر اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]

ا

  • اباپورخیرالدین، جلیل ب اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • ابوالقاسمی، عباس نقش پردازش اطلاعات و سبک‌های اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • احدی، بتول مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • احمدی، غلامعلی بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
  • اژه ای، جواد در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
  • اسدی، راضیه مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • اسدزاده، حسن اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
  • اصغری نکاح، سید محسن اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
  • اکبری، تقی مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • الفتی، ناهید تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
  • امام جمعه، سید محمدرضا بررسی رابطه‌ی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
  • امین یزدی، سید امیر آزمون مدل نقش میانجی‌گرانه‌ی خودتنظیمی در رابطه‌ی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانش‌آموزان دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]

ب

  • بابازاده، سوسن تبیین نقش ویژگی‌های محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفه‌ای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
  • باشکوه اجیرلو، محمد رابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
  • بدری، رحیم رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
  • برزگر بفرویی، کاظم ارتباط عوامل فردی و موقعیتی با تقلّب دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-20]
  • برزگر بفروئی، فاضل بررسی رابطه‌ی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
  • بشرپور، سجاد نقش سیستم‌های فعال‌سازی/ بازداری رفتاری در پیش بینی اضطراب حالت/ صفت دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 21-36]
  • بهرامی، فرشته آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
  • بهرامی، مریم نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]

پ

  • پورطاهریان، زبیده نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]

ج

  • جهان، الهه اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]

چ

  • چراغیان رادی، منوچهر مدل‌یابی ساختاری رابطه‌ی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسأله‌ی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]

ح

  • حاج شمسایی، مهدی آزمون مدل نقش میانجی‌گرانه‌ی خودتنظیمی در رابطه‌ی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانش‌آموزان دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
  • حبیبی، یعقوب ارتباط تنظیم هیجان و تاب‌آوری با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
  • حجازی، الهه در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
  • حسنی، محمد تبیین نقش ویژگی‌های محیط شغلی و ساختار سازمانی مدارس بر تعهد سازمانی و تعهد حرفه‌ای دبیران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 27-47]
  • حسنی، محمد مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • حسینی، فریده سادات بررسی همه‌گیرشناسی رفتارهای بیمارگونه‌ی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
  • حسن زاده، رمضان رابطه بین جهت‌گیری‌های انگیزشی(درونی، بیرونی و بی‌انگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
  • حمیدی فر، ویدا استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]

خ

  • خدایی خیاوی، سیامک نقش هوش هیجانی، سن و جنسیت در پیش‌بینی فرسودگی شغلی مشاوران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 48-66]
  • خسروی، معصومه نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]
  • خشوعی، مهدیه سادات نقش توانمندسازی روان شناختی و تعهد سازمانی بر فرسودگی شغلی معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 37-54]

ر

  • رجبی، سوران بررسی همه‌گیرشناسی رفتارهای بیمارگونه‌ی خوردن و ارتباط آن با پنج عامل بزرگ شخصیت در دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
  • رستم اوغلی، زهرا نقش پردازش اطلاعات و سبک‌های اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • رشید، خسرو آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
  • رضایی شریف، علی در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]

ز

  • زهراکار، کیانوش تبیین نقش اثربخشی مداخله‌ی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزه‌های انتقام جویی و دوری گزینی دانش‌آموزان پسر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]

س

  • سادات طباطبایی، خدیجه اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]
  • سامری، مریم مدل‌سازی ساختاری تأثیر آرزوهای تحصیلی بر نابرابری آموزشی در بین دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع پیش‌دانشگاهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 37-50]
  • سپهریان، فیروزه بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
  • سیداسماعیلی قمی، نسترن مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
  • سلطان مرادی، ابوالفضل تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
  • سلیمانی، اسماعیل ارتباط تنظیم هیجان و تاب‌آوری با بهزیستی روان‌شناختی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 51-72]
  • سهرابی، فرامرز اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]

ش

  • شاهعلی، اعظم اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]
  • شاهمحمدی، سلمان تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]
  • شیخ الاسلامی، علی مقایسه‏ ی تأثیر روش‌های آموزشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی و مهارت‌های مطالعه بر اضطراب امتحان دانش‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 104-121]
  • شعرباف، حمیدرضاآقامحمدیان اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
  • شهنی ییلاق، منیجه بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]

ص

  • صالحی، منیره ارزیابی الگوی نقش مؤلفه‌های ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفه‌های ناسازگاری دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
  • صالح پور، مصطفی بررسی رابطه‌ی منبع کنترل و عزت نفس با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهر اردکان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-21]
  • صالح صدق پور، بهرام مدل‌یابی ساختاری رابطه‌ی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسأله‌ی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
  • صالح صدق پور، بهرام مدل‌یابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]

ط

  • طباطبایی، سید موسی اثر بازآموزی اسنادی بر باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانی دارای تجدیدی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 68-82]

ع

  • عربزاده کوپانی، زهره اثربخشی آموزش والدینی بار کلی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان پیش‌دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 82-103]
  • عیسی زادگان، علی رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
  • عطادخت، اکبر استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
  • عظیمی، سید نصرت مدل‌یابی ساختاری رابطه خود-تنظیمی و هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 73-91]

ف

  • فاتحی زاده، مریم اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]
  • فتحی آذر، اسکندر رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
  • فرامرزی، سالار اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]

ق

  • قاسمی نژاد، محمد علی نقش عوامل روان‌شناختی در پیش‌بینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
  • قاضی طباطبایی، محمود در دانش آموزان (SBQ) ساخت و آماده سازی پرسش نامه ی پیوند با مدرسه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 55-67]
  • قوامی، مرجان اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]

ک

  • کارشکی، حسین آزمون مدل نقش میانجی‌گرانه‌ی خودتنظیمی در رابطه‌ی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانش‌آموزان دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 21-37]
  • کارشکی، حسین ارزیابی الگوی نقش مؤلفه‌های ادراکات کیفیت کلاسی در مؤلفه‌های ناسازگاری دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های مشهد [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 93-110]
  • کیامرثی، آذر اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]

گ

  • گل پور، رضا مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • گلستانی نیا، ندا بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
  • گنجی، کامران تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]

ل

  • لواف پورنوری، فرشاد تبیین نقش اثربخشی مداخله‌ی بخشش فرایندمحور در کاهش انگیزه‌های انتقام جویی و دوری گزینی دانش‌آموزان پسر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 170-185]

م

  • محققی، حسین تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
  • محمدی، عیسی استفاده آسیب زا و نوع کاربری تلفن همراه در دانش‌آموزان دبیرستانی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 122-136]
  • محمدی، مسعود تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
  • محمدی، نادر رابطه ی خودبخششی و عواطف مثبت و منفی با تعل لورزی تحصیلی دانش آموزان سال سوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 6-21]
  • محمدی فر، محمدعلی نقش راهبردهای فراشناختی خواندن و عادت های مطالعه در انگیزش پیشرفت دانش آموزان دختر [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 22-36]
  • محمدی فر، محمد علی اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
  • مداح، لیلی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
  • مداحی، محمد ابراهیم اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیک در کاهش افسردگی و افکار خودکشی دانش‌آموزان دختر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 74-85]
  • مرادی، مسعود رابطه سبک های یادگیری با الگوی تدریس انطباقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 101-115]
  • مرادیان، زهرا اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
  • مروئی میلان، فیروز رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
  • مشایخی دولت آبادی، محمدرضا تاب‌آوری و هوش معنوی به منزله‌ی متغیرهای پیش‌بین خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان شهری و روستایی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 205-225]
  • مشهدی، علی اثربخشی قصه درمانی مبتنی بر کنش‌های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه‌ریزی/سازماندهی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 186-204]
  • مظفری، سیده صغری نقش سیستم‌های فعال‌سازی/ بازداری رفتاری در پیش بینی اضطراب حالت/ صفت دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 21-36]
  • میکائیلی منیع، فرزانه رابطه بین امید ،خوش‌بینی و معنای تحصیل با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 137-152]
  • مکتبی، غلامحسین بررسی رابطه ی علّی خودکارآمدی تحصیلی و مشوقهای انگیزشی منفی با عملکرد تحصیلی با میانجیگری ادراک کنترل، ارزش تکلیف، امید و ناامیدی در دانشآموزان دختر سال دوم دبیرستان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 83-100]
  • مهدی زاده، زهرا نقش پردازش اطلاعات و سبک‌های اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای بدشکلی بدن [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 111-127]
  • مهدی نژاد گرجی، گلین رابطه بین جهت‌گیری‌های انگیزشی(درونی، بیرونی و بی‌انگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-60]
  • موحدی، یزدان اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
  • موحدی، معصومه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر افزایش امید و بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 116-130]
  • موسی زاده، توکل تبیین نقش اثر بخشی آموزش مهارت‌های مقابله‌ای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش‌آموزان پسر پایه‌ی اول دوره‌ی متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 226-239]

ن

  • نجفی، محمود اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]
  • نخستین روحی، ندا بررسی تمایز یادگیری تلفیقی با یادگیری الکترونیکی و یادگیری سنتی(چهره به چهره) در آموزش ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 7-26]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی اثر بخشی روش‌های آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان مبتلا به افسردگی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 153-169]
  • نریمانی، محمد نقش عوامل روان‌شناختی در پیش‌بینی اختلال پرخوری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 86-105]
  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/کم توجهی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 128-142]
  • نصری، صادق مدل‌یابی ساختاری رابطه‌ی خودکارآمدی، فراشناخت با ارزیابی حل مسأله‌ی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 106-121]
  • نوری امامزاده ئی، اصغر اثربخشی رویکرد روایت درمانی بر اضطراب اجتماعی و عزت‌نفس دانش‌آموزان دختر دوره‌ی راهنمایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 61-73]

و

  • واعظ فر، سید سعید اثربخشی آموزش به روش سؤالات هدفمند بر عملکرد ریاضی و تفکر [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 240-252]

ی

  • یار محمدی واصل، مسیب آموزش از طریق بازی بر بهبود نگرش ریاضی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 122-135]
  • یاوری نیا، سونیا بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
  • یعقوبی، ابوالقاسم تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]
  • یوسفی، رحیم بررسی نقش احساس کنترل، حمایت اجتماعی و سلامت عمومی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی سوم مقطع متوسطه شهرستان ارومیه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 143-156]
  • یوسف زاده، محمدرضا تأثیرآموزش مدیریت زمان بر اضطراب امتحان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 131-144]